021-22384537

ماساژ پرفورمنس

مقاله

ماساژ پرفورمنس

ماساژ پرفورمنس یک سبک جدید از ماساژ است که تمرکز اصلی آن بر روی نواحی شانه و گردن است. مهم ترین فواید ماساژ پرفورمنس، رفع گرفتگی و خستگی عضلات شانه و گردن است. در صورتی که ساکن تهران هستید، به بلک ارکید تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده ماساژ پرفورمنس مراجعه کنید و از فواید بی شمار این ماساژ بهره مند شوید. برای اینکه اطلاعات بیشتری درمورد ماساژ پرفورمنس داشته باشید و به صورت کامل با این ماساژ آشنا شوید، همراه بلک ارکید باشید.

ماساژ پرفورمنس چیست؟

ماساژ پرفورمنس (Performance Massage) یک ماساژ فوق العاده مفید و ایده آل برای کارمندان، رانندگان، دندان پزشکان و کسانی است که به مدت طولانی پشت میز می نشینند. امروزه، تعداد زیادی از افراد سرگرم امور روزمره خود هستند و از سلامتی روح و جسم خود غافل شده اند. به همین خاطر، ماساژ پرفورمنس یک گزینه مناسب برای برطرف نمودن مشکلات جسمی مانند درد، گرفتگی و خستگی عضلات به شمار می رود.

تکنیک های ماساژ پرفورمنس

ماساژ پرفورمنس نیز مانند دیگر ماساژها، تکنیک های خاص خود را دارد. در این ماساژ از تکنیک هایی استفاده می شود که بتواند گرفتگی های شدید نواحی شانه و کمر را برطرف کند. این تکنیک ها شامل:

  • افلوراژ
  • کلاپینگ
  • تپینگ
  • پرکاشن
  • استروکینگ
  • فشردن و ورز دادن

می شوند.

فواید ماساژ پرفورمنس

طبق تحقیقات صورت گرفته در زمینه فواید ماساژ پرفورمنس، این ماساژ مزیت های قابل توجهی دارد که اگر از آن ها اطلاع داشته باشید، مشتاق دریافت این ماساژ خواهید شد. فواید ماساژ پرفورمنس به شرح زیر است:

  • بهبود گرفتگی عضلات شانه و گردن

برطرف شدن گرفتی های نواحی شانه و گردن، مهم ترین مزیت ماساژ پرفورمنس به حساب می آید. این فایده، برای همه افراد، به خصوص کارمندان و دندان پزشکان، که به صورت طولانی مدت پشت میز می نشینند و از درد شانه و گردن رنج می برند، مزیت بسیار بزرگی است.

  • بهبود سردردهای میگرنی و مزمن

دلیل برخی از سردردهای مزاحم همیشگی، ممکن است گرفتگی های عضلانی باشد. به این صورت که این گونه گرفتگی ها و تنش ها، به نورون های عصبی بدن، فشار وارد نموده و باعث سردرد می شود. یکی از چیز هایی که به شما در بهتر شدن این گونه سردردهای مزمن کمک می کند، یک ماساژ پرفورمنس آرامش بخش در سالن ماساژ بلک ارکید خواهد بود.

  • بهبود گردش خون در بدن

گردش خون مناسب در بدن، عملکرد تمام اعضای بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد. گاهی اوقات بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشید، احساس خستگی زیادی می کنید. دلیل این اتفاق، گردش خون نامناسب در بدن است. این معضل، باعث نرسیدن اکسیژن به اندام ها و بافت ها می شود و در نتیجه خستگی مفرط را برای شما به همراه خواهد داشت. ماساژ پرفورمنس دقیقا وظیفه بهتر شدن خون رسانی در بدن را بر عهده دارد و باعث می شود تا ضعف و خستگی بدن شما به صورت کلی برطرف گردد.

  • بهتر شدن خلق و خو

هنگامی که گرفتگی عضلات شانه و گردن شما برطرف شود، سردردهای مزمن شما از بین برود و گردش خون شما بهتر شود، حتما اخلاق شما نیز خوش خواهد شد. به عبارت دیگر، نتیجه ۳ فایده قبلی، خوب شدن خلق و خو خواهد بود.

  • درست ایستادن و صاف نشستن

معمولا تعداد بسیاری از ما در بیشتر اوقات فرم ایستادن یا نشستن خود را به درستی رعایت نمی کنیم و به حالت غوز کرده می ایستیم یا می نشینیم. قرار گرفتن در این حالت، تاثیرات مخربی بر ناحیه کمر، زانو ها و حتی کف پا می گذارد. شما با تقویت عضلات خود می توانید حالت ایستادن و نشستن خود را تا حد زیادی درست کنید. از سمت دیگر، یکی از فواید ماساژ پرفورمنس، تقویت عضلات و سفت شدن آن ها است. بنابراین می توان گفت که این ماساژ، می تواند حالت ایستادن شما را بهبود بخشد.

رزرو آنلاین ماساژ پرفورمنس در تهران

ماساژ پرفورمنس در شهر بزرگ تهران طرفداران زیادی دارد. همانطور که در این مطلب به صورت مفصل توضیح دادیم، این ماساژ فواید بسیار زیادی دارد و آرامش خاصی را برای شما به همراه دارد. مجموعه بلک ارکید با ماسورها و ماسیس های مجرب، یک سالن ماساژ بسیار آرامش بخش در تهران است که ماساژ پرفورمنس، تنها یکی از خدمات گسترده این مرکز می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت بلک ارکید، اقدام به رزرو آنلاین ماساژ پرفورمنس در تهران نمایید.

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه