021-22384537

ماساژ مادر هود

مقاله

ماساژ مادر هود

خانم‌هاي باردار هنگام نزديك شدن به تاریخ زایمان خود بيشتر از هر زماني به آرامش نياز دارند. اين نوع ماساژ هم همان‌ طور كه از نام آن پيداست مخصوص خانم‌ هاي باردار است. با بلک ارکید، یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران همراه باشید. در این مرکز  تخصصی در رابطه با ماساژ مادر هود، اطلاعات مورد نیاز و ضروری را کسب نمایید.

ماساژ مادر هود چیست؟

برای مادران جدید و یا بانوان باردار، این ماساژ بهترین ترکیب از انواع تکنیک های ماساژ سوئدی و سایر سبک های ماساژ با ملایمت بیشتر است. به دلیل تغییر فرم بدن و افزایش وزن، بیشتر بانوان باردار دچار خستگی و گرفتگی های مختلفی در بدن خود می شوند. تکنیک های تخصصی که در ماساژ مادر هود به کار گرفته می شوند، این شانس رابه مادران خواهد داد تا آرامش بیشتری در مدت بارداری و یا بعد از آن داشته باشند.

در هنگام انجام ماساژ مادر هود از روغن ‌هاي معطر استفاده نمي‌ شود اما بهتر است قبل از دريافت اين ماساژ با پزشك خود مشورتي داشته باشيد. اكثر خانم‌ هاي باردار با مراجعه به سالن ‌هاي ماساژ براي رفع ناراحتي روحي و رواني ماساژ مادر هود را انتخاب مي‌ كنند.

تکنیک مورد استفاده در ماساژ مادر هود

ماساژ مادر هود نیز مانند دیگر ماساژها، تکنیک های خاص خود را دارد. در این ماساژ از تکنیک هایی استفاده می شود که بتواند درد و اسپاسم های عضلانی کمر را برطرف کند. به این ترتیب، در ماساژ مادر هود ماساژور با تلفیق ماساژ پا و صورت و با استفاده از تکنیک های ملایم برگرفته از ماساژ سوئدی،تنها اقدام به ماساژ این نواحی می نماید.

با تکنیک های مورد استفاده در این ماساژ، بانوان می ‌توانند دوران بارداری را با تنش و درد کمتری سپری کنند و زایمان راحت تری داشته باشند. همچنین با آرامش ذهن، جنین هم از بدو تولد آرامش بیشتری خواهد داشت. علاوه بر آن، این ماساژ در طول بارداری و بعد از زایمان آرامش و پاکسازی ذهن را فراهم می کند. این ماساژ مخصوص بانوانی است که سه ماه اول بارداری را گذرانده اند.

فواید ماساژ مادر هود

این نوع ماساژ برای مادران باردار فواید بسیاری به همراه دارد. در ادامه به مهم ترین فواید ماساژ مادر هود اشاره می کنیم. از جمله:

  • رفع خستگی های روحی و روانی
  • کاهش استرس و اضطراب حین بارداری
  • بهبود دردها و اسپاسم های عضلانی به خصوص در ناحیه کمر
  • بالا رفتن اکسیژن گیری خون
  • انعطاف پذیری ماهیچه ها و کمک به کاهش درد زایمان
  • تقویت سیستم عصبی مادر
  • افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست

رزرو آنلاین ماساژ مادر هود در بلک ارکید

ماساژ مادر هود در شهر بزرگ تهران طرفداران بسیاری دارد. همان طور که در این مطلب به صورت مفصل توضیح دادیم، این ماساژ فواید بسیار زیادی دارد و آرامش خاصی را برای مادران باردار به همراه می آورد. مجموعه بلک ارکید با ماسورها و ماسیس های مجرب، یک سالن ماساژ بسیار آرامش بخش در تهران است که ماساژ مادر هود، تنها یکی از خدمات گسترده این مرکز می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت بلک ارکید، اقدام به رزرو آنلاین ماساژ مورد نظر خود در تهران نمایید.

ماساژ مادر هود در این مرکز به مدت 45 دقیقه در محیطی شیک، کاملا مدرن و بهداشتی ،زیبا، آرام و دلپذیر زیر نظر کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی انجام می گیرد. البته نا گفته نماند که مرکز ماساژ بلک ارکید دارای مجوز رسمی از فدراسیون پزشکی ورزشی است.

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه