021-22384537

ماساژ لاغری

مقاله

ماساژ لاغری

ماساژ لاغری یکی از انواع متدهای ماساژ تراپی است که می تواند در لاغری موضعی نقاط مختلفی از بدن از جمله شکم، پهلوها، بازو، ران و رفع سلولیت تاثیر داشته باشد. استفاده از این نوع ماساژ در کنار سایر شیوه های لاغری از جمله رژیم غذایی مناسب، ورزش کردن و… می تواند فرآیند لاغری را سرعت بخشیده و در درمان سلولیت های به وجود آمده در نقاط مختلف بدن نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

ماساژ لاغری و کاهش وزن در مرکز ماساژ بلک ارکید در تهران

این روزها به دنبال سبک زندگی مدرن و کم تحرکی بسیاری از افراد درگیر مقوله افزایش بدن و ایجاد سلولیت در قسمت های مختلف بدن  هستند.  این گروه افراد برای رسیدن به اندام ایده آل و سالم می بایست راه حلی مناسب و کارآمد پیدا کنند. شاید در اولین نگاه تنها راه حل، داشتن رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش کردن باشد. اما ما به شما این نوید را می دهیم که ماساژ تراپی نیز می تواند فرآیند لاغری را برای شما تسریع کند.

فرآیند ماساژ لاغری چگونه است؟

تکنیک های مورد استفاده در ماساژ تراپی می تواند به صورت ضربه ای، سر دادن، مالش یا ورز دادن اندام های مورد نظر باشد که با تحریک غدد لنفاوی و بهبود جریان خون در قسمت مورد نظر، باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود. این حرکات به طور چشم گیری در شکسته شدن چربی های جمع شده و کاهش وزن تاثیر گذار است. ماساژ لاغری، باعث کاهش استرس و ایجاد آرامش می شود. این نوع ماساژ، زمینه را برای جلوگیری از چاقی های ناشی از پرخوری های استرسی فراهم می کند.

انواع ماساژ لاغری

در این مجموعه انواع ماساژ لاغری ارائه می شود که در ادامه به معرفی هریک از آنها می پردازیم:

  • ماساژ لاغری شکم و پهلو

شاید برای شما نیز این سوال مطرح شده باشد که آیا ماساژ ناحیه شکم و پهلو ها می تواند منجر به لاغری در این نواحی شود؟ تجمع چربی احشایی در نواحی شکم و پهلو ها، می تواند خطر ابتلاع فرد به بیماری هایی از جمله بیماری های قلبی، عروقی و دیابت را افزایش داده و صد البته ظاهری نا زیبا برای فرد به دنبال داشته باشد. ماساژ لاغری شکم و پهلو ها یکی از روشی های امن و تاثیر گذار برای خلاصی از شر چربی های انباشته شده در این نواحی است. به این منظور از فرد خواسته می شود بر روی تخت به صورت طاق باز دراز کشیده و ماسور، دست های خود را توسط روغن های گیاهی چرب نموده و با استفاده از کف دست و حرکت انگشتان به روش سراندن ماساژ را از سمت پهلو ها به سمت ناف انجام داده و این عمل را ۴ الی ۵ دقیقه تکرار می کنند.

  • ماساژ لاغری بازو

مشکل سلولیت بیشتر در بانوان و بخصوص در ناحیه بازوان دیده می شود که علت اصلی آن تغییرات هورمون های زنانه، استرس و فعالیت های کم بدنی است. اگر شما نیز از این مشکل رنج می برید و به دنبال راه حلی برای رفع سلولیت و رسیدن به تناسب و زیبایی اندام می باشید، ماساژ لاغری بازو یک راه حل کاملا کاربردی و تاثیرگذار است. در این نوع ماساژ، تمرکز ماسور بر روی بازوی فرد بوده و با حرکات دورانی عضله بازو را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولا برای رسیدن به نتیجه مطلوب، ماسور سر انگشتان خود را به روغن های گیاهی آغشته نموده و حرکت را از سمت عضله بازو به صورت دورانی به سمت آرنج ادامه می دهد.

  • ماساژ لاغری ران

ران ها، یکی دیگر از نقاط بدن است که با مشکل تجمع چربی و سلولیت مواجه هستند. استفاده از ماساژ لاغری ران به منظور دستیابی به تناسب و زیبایی و از بین رفتن سلولیت ها در این ناحیه می تواند در مدت زمانی کوتاه، تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. به این منظور فرد باید به پهلو خوابیده و ماسور ماساژ را به صورت حرکت دورانی از پایین زانوها به سمت بالای ران ها ادامه می دهد. برای رسیدن به نتیجه بهتر، معمولا از روغن های گیاهی استفاده می شود و حرکات۳ الی ۵ دقیقه ادامه پیدا می کنند.

مهمترین فواید ماساژ لاغری

ماساژ تراپی دارای فواید بسیاری است که در زیر به مهم ترین آنها اشاره شده است:

  • بهبود گردش خون، افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • دفع مواد زائد بدن و و نرم کردن ماهیچه ها
  • رسیدن به تناسب اندام و فرم دهی به اندام ها
  • کاهش و از بین بردن سلولیت در اندام های مختلف
  • تحریک گردش خون
  • کاهش استرس و افزایش سطح انرژی بدن

 

ماساژ لاغری در یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران

مجموعه تخصصی ماساژ بلک ارکید با تکیه بر دانش و توانمندی کادر ماساژ خود توانسته است نامی مطمئن و آشنا در شهر بزرگ تهران داشته باشد. این مرکز با استفاده از به روزترین تجهیزات ممکن، کادری مجرب و کیفیت بالای متریال خود همیشه در تلاش است تا با تناسب اندام، خاطره ای به یاد ماندنی را برای مراجعین خود رقم بزند.

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه