021-22384537

ماساژ سنگ داغ

مقاله

ماساژ سنگ داغ

یکی از بهترین ماساژهایی که حتما باید در مجموعه تخصصی بلک ارکید تجربه کرد، ماساژ سنگ داغ است. هات استون یا سنگ داغ سنگ هایی صیقل داده و صاف از جنس بازالت هستند که گرما را در خود حفظ می کنند. تکنیک های ماساژ با گرمای لذت بخش این سنگ ها تنش را از بدن زوده و آرامش را بر بدن بر می گرداند. ماساژ سنگ داغ دارای فواید بی شمار است. هر چقدر ماساژتراپیست شما حرفه ای تر باشد، تکنیک ها به درستی و با تنوع زیاد اجرا می شود.

فواید ماساژ سنگ داغ

در ماساژ سنگ داغ از تکنیک ها و روغن های ماساژ مخصوص استفاده می شود. گرمای نفوذکننده از دل سنگ ها باعث برطرف شدن اسپاسم های عضلانی می گردد. در نتیجه، لذت غیر قابل وصفی را در این ماساژ احساس خواهید کرد. بعد از پایان حرکات اجرایی، سنگ های داغ بر روی ستون فقرات قرار می گیرند تا گرمای خود را به بدن فرد انتقال دهند. مهم ترین فواید ماساژ سنگ داغ شامل موارد زیر می شوند:

  • دفع سموم بدن

ماساژ سنگ داغ باعث افزایش گردش خون و بهبود روند حذف سموم مضر بدن می شود. در نهایت، انرژی انسان احیا می شود.

  • رفع خستگی، درد، ورم و التهاب بدن

ماساژ سنگ داغ احساس خستگی، درد، التهاب بدن و تنش عضلانی را کاهش می دهد. این احساس ناشی از کاهش استرس و قرارگیری در محیطی کاملا آرام است.

تقویت سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع)

ماساژ، سیستم عصبی مرکزی را از طریق اعصاب پیرامونی پوست تحریک می کند و به بازگشت مجدد تعادل درونی کمک می کند. ماساژ سنگ داغ به انسان فرصت استراحت می دهد. در نتیجه، مکانیسم احیاء اجرا می شود.

ماساژ سنگ داغ چگونه انجام می شود؟

همانطور که حدس زده اید. ماساژ سنگ داغ یکی از لذت بخش ترین ماساژ های دنیاست. گرمای ملایم و لذت بخش سنگ های آتشفشانی بر روی بدن آرامش و لذت وصف ناپذیری را به ارمغان می آورد. سنگ های آتشفشانی توسط هیتر مخصوص گرم می شوند و پس از روغن کاری به آرامی و با تکنیک های خاص بر روی بدن فرد ماساژ گیرنده حرکت داده می شوند. گرمای سنگ داغ آرامش بخش می باشد و دمای آن بالاتر از حدی نیست که احساس سوزش به فرد دست دهد. ماساژ سنگ داغ روی تمامی قسمت های بدن فرد انجام می گیرد و در انتها بر روی بدن فرد گذاشته می شوند تا گرمای سنگ بر بدن فرد انتقال یابد.

تکنیک های ماساژ سنگ داغ

در ماساژ سنگ داغ این مجموعه، سنگ های آتشفشانی، سالت و سنگ مرمر در آب گرم حرارت دیده و در روغن غلطانده می شوند. در  این نوع ماساژ، ابتدا این سنگ های داغ بر روی نقاط حساس و کلیدی بدن با فشار قرار می گیرند تا به عمق ماهیچه های سفت و دارای تنش های ماهیچه ای راه پیدا کند. در نهایت از سنگ مرمر سرد برای برخی نقاط خاص استفاده می گردد. ایجاد گرما و سرما، تعادل را برای بدن به ارمغان می آورد. همچنین امکان دارد که ماساژ درمانگرها (ماساژورها) سنگ ‌های داغ را نگه دارند و بدن فرد را با استفاده از تکنیک‌ های ماساژ سوئدی، ماساژ دهند.

این تکنیک ها شامل:

  • سکته های طولانی
  • حرکات دایره ‌ای
  • ارتعاش
  • ضربه زدن
  • ورز دادن

می شوند.

گفتنی است که گاهی اوقات در ماساژ سنگ داغ از سنگ‌ های سرد نیز استفاده می‌ شود. سنگ‌های سرد بعد از سنگ‌ های داغ برای آرام کردن رگ ‌های خونی متورم شده و تسکین پوست استفاده خواهند شد.

ماساژ سنگ داغ در بلک ارکید

مجموعه تخصصی ماساژ بلک ارکید با بهره گیری از ماسورها و ماسیس های مجرب، محیطی بسیار آرامش بخش را در تهران ایجاد کرده است. ماساژ سنگ داغ، تنها یکی از خدمات جذاب این مرکز می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت بلک ارکید، اقدام به رزرو آنلاین ماساژ سنگ داغ در تهران نمایید.

 

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه