021-22384537

ماساژ روغن و حوله داغ

مقاله

ماساژ روغن و حوله داغ

بعد از گذراندن یک روز خسته کننده و طولانی در محل کار هیچ چیز بهتر از این نیست که در نهایت به خانه بیایید تا آرامش داشته باشید. اختصاص دادن زمان برای تمرین خود مراقبتی در دراز مدت شما را به فردی شادتر و سالم ‌تر تبدیل می‌ کند. خوشبختانه روش های متعددی وجود دارد که می ‌توانید بعد از کار به آرامش برسید. اگر احساس می ‌کنید برای رهایی از خود به کمک بیشتری نیاز دارید، ماساژ روغن و حوله داغ ارائه شده در مرکز ماساژ بلک ارکید، یک ماساژ بسیار لذت بخش است که به منظور تسکین دردهای موضعی و باز شدن گرفتگی های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژ روغن و حوله داغ چیست؟

ماساژ  روغن و حوله داغ با استفاده از روغن های گیاهی به همراه حرکات آرام و تکنیک های آرامش بخش انجام می شود. این ماساژ با استفاده از کیسه های شن و حوله های گرم مرطوب، گرمایی مطبوع را به بدن شما انتقال می دهد. در نتیجه، باعث شل شدن عضلات منقبض شده و خستگی های روزانه را از بین می برد.

تکنیک ماساژ روغن و حوله داغ

در این نوع  ماساژ، تمام بدن با روغن های معطر گیاهی ماساژ داده می شود. سپس، قسمت های ماساژ داده شده با حوله های داغ پوشانده می شوند تا روغن های معطر تاثیری عمیق تر داشته باشند.

فواید ماساژ روغن و حوله داغ

ماساژ روغن و حوله داغ دارای فواید بسیاری است. در ادامه به معرفی مهم ترین مزایای آن می پردازیم:

بهبود گرفتگی های عضلانی: ماساژ روغن داغ همراه با حوله گرم تاثیری عمیق در باز شدن گرفتگی های عضلانی دارد و به کسانی که از دردهای موضعی رنج می برند توصیه می شود.

  • بهبود گردش خون: این نوع ماساژ موجب افزایش گردش خون می ‌شود و تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشد.
  • کاهش استرس: روغن، علائم استرس و افسردگی را کاهش می دهد و به طور گسترده ای در کاهش درد مؤثر است.
  • انعطاف پذیری پوست: از طرف دیگر باید بدانید خواص روغن مالیدنی برای پوست نیز حیرت انگیز است. استفاده از ماساژ روغن و حوله داغ، پوست را به خوبی تغذیه و آبرسانی می کند و موجب افزایش انعطاف پذیری و حالت کشسانی پوست می شود.
  • سلامتی پوست: ماساژ اصطکاکی عمیق با روغن زیتون موجب افزایش جریان خون در بدن و جلوگیری از آسیب به پوست و عضلات می شود.
  • بهبود علائم سرماخوردگی: ماساژ روغن و حوله داغ برای افرادی که درگیر سرماخوردگی هستند نیز مفید است. مالش پیشانی و شقیقه و پشت گوش با روغن می ‌تواند علائم سرماخوردگی را کاهش دهد و به گرم شدن این ناحیه از بدن کمک کند.

ماساژ روغن و حوله داغ برای چه افرادی مناسب نیست؟

بطور کلی، ماساژ با استفاده از روغن بی ‌خطر است، اما برای برخی از افراد می ‌تواند خطرناک باشد. از جمله:

  • سرطان: اگر از سرطان رنج می ‌برید، از ماساژ اجتناب نمایید؛ چون که ممکن است بافت های شکننده در اطراف بافت های سرطانی را از بین ببرد.
  • اختلالات خونریزی: بسیاری از روغن ‌ها خواص ضد انعقادی دارند. افرادی که به دلیل ابتلا به یک اختلال در معرض خطر خونریزی‌ های غیرعادی قرار دارند، باید از ماساژ با روغن اجتناب نمایند. البته استفاده از روغنی که هیچ خاصیت ضد انعقادی نداشته باشد، مانعی ندارد.
  • بیماری قلبی: افراد دارای بیماری ‌های قلبی و مشکلات عروقی باید از روغن ‌های ماساژ اجتناب کنند؛ چون که سرشار از چربی هستند.
  • نارسایی کلیه: افراد دیالیزی نباید از این روغن ‌ها در ماساژ استفاده نمایند.

مجموعه تخصصی ماساژ بلک ارکید، یکی از حرفه ای ترین و مجهزترین سالن های ارائه دهنده ماساژ روغن و حوله داغ است. شما می توانید در این مرکز، ماساژ روغن و حوله داغ را با مناسب ترین قیمت در محیطی کاملا آرام و با کادری ماهر و مجرب تجربه کنید.

 

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه