021-22384537

ماساژ تخصصی بلک ارکید

مقاله

ماساژ تخصصی بلک ارکید

ماساژ تخصصی، ورزمان یا دستکاری سیستماتیک بافت‌های نرم بدن از جمله؛ عضلات، بافت‌ های همبند، تاندون‌ها، رباط‌ها و مفاصل است. اقدامات ماساژ، روش مراقبت بهداشتی و سلامتی در جهان است که بر روی بافت های نرم بدن انجام می شود. این ماساژ برای بهبود بیماری های عصبی عضلانی است و زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود. در صورتی که نام ماساژ تخصصی به گوشتان خورده است اما با روش و فواید این ماساژ آشنا نیستید، تا آخر این مقاله با مرکز ماساژ بلک ارکید همراه باشید. در این مقاله به طور کامل و مفصل به ماساژ تخصصی بلک ارکید می پردازیم.

ماساژ تخصصی بلک ارکید چیست؟

در ماساژ تخصصی بلک ارکید، ماساژ تراپیست از تلفیق انواع ماساژ نظیر؛ ماساژ سوئدی، روسی، اسپرت، دیپ تیشو، ریلکسی، سنگ داغ، حوله داغ، موکسا، گواشا و بادکش برای بهبود درد استفاده می کند که با توجه به نوع آناتومی بدن و مشکلات مراجعه کننده متغیر هستند.

 در ماساژ تخصصی، موکسا چگونه انجام می شود؟

موکسا، یک روش سنتی و بسیار موثر جهت القای حرارت و تحریک نقاط خاص است. این روش درمانی با سوزاندن گیاه موکسا روی سوزن یا مستقیماً روی بدن انجام می گیرد.  اين گياه از انواع خانواده گلهاي داوودي است. برگ موکسا تلخ و گس است. هنگامی که مقدار کمي از این گیاه استفاده شود، ايجاد گرماي ملايمي مي کند. در صورت استعمال مقدار بيشتري از آن، گرماي نيرومندي را توليد مي کند.گرما و دود حاصله موجب گرم شدن پوست، جریان گردش خون و افزایش انرژی بدن می شود. اين روش يکي از اثر گذار ترين روش هاي درماني در تسکين درد است. اگر بيماري را نتوان با طب سوزني درمان کرد بايیستی از موکسا استفاده شود.

در ماساژ تخصصی، گواشا چگونه انجام می شود؟

گواشا (Guasha) به معنای خراش دادن پوست تا حد ایجاد سرخی است و اصطلاحا به نوعی ماساژ پوست چرب شده توسط ابزاری با لبه صیقلی گفته می شود. در این روش، ابتدا پوست منطقه مورد نظر به روغن هایی که اثر درمانی دارند، آغشته می شود. عمدتا برای این کار از یک روغن پایه به عنوان حامل و مخلوطی از چند روغن با اثر درمانی ویژه استفاده می شود. نوع روغن های درمانی با توجه به مشکل اصلی بیمار و ویژگی های طبیعی بدن او انتخاب می شود. سپس پوست چرب شده در مسیر های خاصی با کمک وسایل ویژه ای ماساژ داده می شود.

بادکش در ماساژ تخصصی بلک ارکید

بادکش درمانی، یکی از ساده ترین روش درمانی محسوب می شود. عمل بادکش با گرم کردن فنجان یا لیوان شیشه‌ ای بر روی پوست انجام می ‌شود. قبل از بادکش ابتدا پوست فرد را با روغن ‌های مخصوص ماساژ می‌ دهند تا لیوان راحتتر روی پوست حرکت کند. درنتیجه، با گرم کردن هوا درون لیوان یک خلاء ایجاد می ‌شود. زمانی  که روی پوست قرار می ‌گیرد، بافت پوست را داخل لیوان می‌ کشاند. این امر باعث شل شدن بافت همبند، تسکین و کاهش دردها می ‌شود. این فنجان ‌ها در قسمت پشت، گردن و شانه ‌ها یا در قسمت دیگر قرار می‌ گیرند. همچنین، بادکش در کنار افزایش جریان خون، تنش ‌های عضلانی را کم می‌ کند. به این ترتیب، سم از طریق نفخ پوست به درون فنجان راه می یابد. در نتیجه، خون داخل بدن از بیماری ها و سموم اضافی پاک می گردد.

فواید ماساژ تخصصی چیست؟

ماساژ تخصصی، گردش خون و جریان لنفاوی را بهبود بخشیده، مواد غذایی و اکسیژن تازه را به بافت های مربوطه می رساند و به خروج مواد سمی و بهبودی کمک می کند. با انجام ماساژ منطقه ای فشار عضله بر روی اعصاب کاهش یافته و به این ترتیب درد کم تر می شود. از طرفی ماساژ باعث افزایش ترشح اندورفین و هورمون سروتونین (هورمون تعدیل کننده خلق و خوی و انرژی زا) می شود. در ماساژ تخصصی ما تلاش می کنیم تا عضلات درگیر را بعد از معاینه پزشک به صورت اختصاصی آزاد کرده و خون رسانی را در عضلات افزایش دهیم. در مواردی همچون؛ شانه منجمد، ماساژ درمانی سبب افزایش دامنه حرکت و بهبود سریع بیماری می گردد.

ماساژ تخصصی مناسب چه افرادی است؟

بهتر است قبل از انجام ماساژ با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان یابید که این ماساژ برای شما بی خطر و مفید است. اگر شرایط زیر را دارید، انجام ماساژ تخصصی برای شما بسیار مفید است.

  • درد های مزمن عضلانی
  • گردن درد
  • کمر درد
  • شانه درد
  • شانه منجمد
  • دردهای سیاتیکی پا
  • نقاط ماشه ای
  • آرنج تنیس بازان
  • اسپاسم های گردن

قیمت ماساژ تخصصی بلک ارکید چقدر است؟

بلک ارکید، یکی از حرفه ای ترین سالن ماساژ در تهران است که ماساژ تخصصی را با مناسب ترین قیمت در محیطی آرام و مدرن، با کادری ماهر به شما ارائه می دهد. قیمت این ماساژ برای 30 دقیقه 3.000.0000 تومان است که با توجه به فواید آن بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود.

نوشته‌های تازه

  • انواع ماساژ
  • کاربرد انواع ماساژ
  • قیمت ماساژ
  • بهترین قیمت برای ماساژ
 

دیدگاه‌های تازه